22 December 2008

sweet cupcake

Tag ini mai dari miss wizza chumel. Tens ya tag saya :D

saya mengaku yang saya banyak keburukkan cuz i not perfect women :) Ikutkan memang malu nak story pasal keburukan saya tapi ini adalah Permintaan Hati [berpuitis pula] daripada cik wizza laling. Maka, saya buat tag ini dengan seikhlas hati & rasa :)

10 KEBURUKAN :

1. TIDAK SUKA LIPAT BAJU
Macamni ke bakal isteri kepada En.ijat, hoho..memang fikir banyak kali nak amek wat isteri.Yup,memang saya tidak suka lipat baju but saya still lipat juga. Tak kan saya nak biar camtukan? Walaupun saya TIDAK suka lipat baju tapi saya amat suka membasuh baju.Bukan dengan Washing machine tapi menggunakan tangan!!Tambahan masa duk hostel, manala ada benda alah tu. Tiba je weekend. Saya akan kutip segala kain yang ada di depan mata, tak kirala baju tuk baru pakai. Sampaila sekarang, baju kurung dibasuh menggunakan tangan tapi baju harian dicampak dalam washing machine lor :D

2. TAHAP CONFIDENT YANG LOW
Bab2 untuk buat keputusan memang saya agak teruk sikit.Mesti nak dengar pandangan orang lain dulu,baru dapat buat keputusan. Tapi ada beberapa keputusan yang saya buat tanpa orang lain~Memang menggunakan tahap pemikiran yang tinggi time ni. Pastu, kalau berhadapan dengan orang yang baru dikenali memang gementar. Sampai kaku tangan & kaki ni~dah macam robot tapi bila suis dah ditekan memang tak berhenti bercakap :)

3. KERAS KEPALA
Bila pekara yang melibatkan kehendak & kehidupan, saya sukar untuk terima kata orang. terukkan macamni :P

4.KUAT SENTAP
Saya akan cepat menitiskan air mata bila pekara yang saya katakan benar dipertikaikan. Sedang pekara itu benar. Time tu mulala berair mata, sepatutnya saya tegakkan tapi saya tak reti nak berlawan mulut ~ Lembik tul minah ni :P

5.CEPAT TERASA A.K.A HATI KECIK
Janganla memberi kata-kata pedas kat saya. Nanti hati saya akan luruh tapi gurauan kasar saya dapat terima

6.SUKA HEMPAS BARANG BILA GERAM
Buruk tul perangai minah ni.Masa kecil pernah pecahkan pinggan mak & hempas fan sebab geram kat my bro ~ sape suh amek jajan saya pastu mula gelabah sorok pinggan tu.Bila dah besar kurangla sikit, juz hempas lembut-lembut je

7.SUKA TANGGUHKAN KERJA
Adik2 kakak2 janganla tiru perangai minah ni ok :P saya amat teruja nak buat banyak kerja so saya akan tangguh2kan kerja tapi sebelum date yer. Saya dah siapkan.


8.KUAT MAKAN BILA BERADA DALAM ZON KESEDIHAN & KEBOSANAN
Saya memang cepat berasa lapar bila berada dalam zon ni

9. TAHAP PENULISAN YANG LOW
Kalau nak suh saya buat karangan janganlah bagi kat saya. Nanti memang merapu-rapu saya tulis. Itu sebab subjek penulisan, i don't like tapi masih ada hati nak menggarang novel :8P
*
10.CEPAT GELABAH
Oleh itu, saya agak takut untuk buat kesalahan tapi saya bukan budak yang baik okeh
*
akhirnya selesai juga. Memang mencabar kewibawaan saya :)
*
10 UNTUK DITEMBAK :
♥nanie a.k.a ARIANI

3 lovely heart:

Wizza said...

bravo bravo

byk same ngn saya la berry.. hhehe
normal la tu :)

♥ berry said...

YUP :)
2la ms bc about u aritu
kte lbh kurg sm je :)
besela pompuan :)

.ArianiAizat. said...

ditembak lagi...
hehehe ;p

utang lama pon xjwb lg.aiyokk!;p