21 November 2008

dunia baru

pagi tadi masa on the way ke opis

saya dapat sebekas kek coklat..memang nyummy la :D
kek coklat ni diberi oleh seorang kenalan saya tapi saya panggil kakak la.kek coklat akak ni memang sedap..punyala opismate dia suh buat kek coklat tuk dibawa ke opis.
cara kami berkenalan pun secara tidak sengaja dan dia tinggal berdekatan dengan rumah saya
saya amat tidak sangka + bercampur teharu sebab kenalan baru saya ini mengingati saya & menghargai saya :D
suka2 sangat...:)
bekas kosong ni,saya masih tak tahu nak balas dengan apa sebab saya takut masakan saya xsedap lor :D
btw,saya sebenarnya sebelum ini tidak pernah mempunyai kenalan yang berumur 30+++ so saya agak kekok bila berbual dengan dia tapi saya amat terharu kerana dia menghargai saya sebagai kenalan baru
saya berharap saya akan lebih banyak kenalan sebab saya memang suka berkawan cuma saya agak pemalu untuk memulakannya :D~~
***kek coklat yang memang sedap***
sejak akhir ni,kalau korang perasaanla kan..saya suka tukar layout kan?
sori la kalau buat korang pening dengan kerja-kerja saya yang tak berfaedah ini :)
bukan apa selagi saya tidak berpuas hati dan tidak rasa apa yang saya mahu,selagi itu saya asyik tukar layout ni.
buat masa sekarang,saya berpuas hati la dengan layout ini :D~~~xtau la kalau pasni saya akan tukar lagi :)
***ep weekend :D ~~~da..mau pulang sudah [opssss....pengaruh olivia]

3 lovely heart:

Pewaris Reformasi said...

tak kisahle ko nak tukar layout camne pun selagi lagu yg ada kat blog ni kau tak tukar k?

sungguh, ia buat aku rasa nak berjoget, cewah!

berry said...

okeh..:)
beres....:)

QueenWizza said...

hhehe..kek itu sungguh yummy!